Wednesday 22 June 2011

Saya Suka.....Part 1 : Tengok Kening Orang

Bukan pervert atau obses tapi menghayati keindahan ciptaan Tuhan. Tak tahu kenapa minat ni bercambah dari skola menengah lagi. Tapi minat aku kat something tu tak lama. Aku akan carik benda lain yang bole wat aku khayal.Oke part khayal tu tipu. Aku tak suka sangat perhatikan orang secara berdepan sebab keadaan mataku yang mengalami masalah rabun sungguh membataskan! Tapi once aku da tengok something tu mmg tak bole nak kelip mata dah.




Dulu suka sangat perhatikan kening orang. Agak-agak kening kau lebat tapi tersusun rapi ha memanglah kau akan jadi mangsa aku.hihi.Orang kata kalau kening kau lebat, bermakna kau antara golongan yang cantik@hensem. Ade jugak yang menepati teori tu.Tapi ade je yang hampeh. Selalu aku akan perhatikan kening artis- artis kat tv ke majalah ke la kann. Lagi senang x payah dapat renungan maut dari diorang sambil berkata "Pehal kau pandang-pandang aku, nak test keh??". Lagi selamat! 

Betul la kata orang dari kening turun ke hati.eh?! betul ke? Haha lantak la.Ade aku kesah! Dulu nak la jugak ade kening lebat macam dorg. Biase arr budak-budak, tak boleh nak tengok orang lebih sikit. Mulalah datang dendam kesumatnya. Macam- macam petua aku cuba. Dari buah pala hingga ke lendir lidah buaya! Aku jenis yang kurang sabar, so tak nampak le hasilnye sebab tak sampai sebulan aku dah fed up. Sekarang ni aku da terima hakikat yang tak semua orang kening tak lebat tak cantik. Semua ada keistimewaan masing-masing kan. Therefore, bersyukurlah dengan apa yang anda miliki!


No comments:

Post a Comment