Wednesday 22 June 2011

Saya Suka.....Part 2 : Mengusha Si Mata Bulat!




Okeh kita bersambung cerita. Aku banyak nak cerita dats why ade part-part bagai. Selain kening, aku suka sangat tengok anak mata orang. Kalau mat saleh tu standard lah anak mata ko kaler-kaler kan. Tapi kalau orang Asia, anak mata kaler-kaler nih macam kureng je bagi kau. Better choose yang hitam. Well, lain orang lain taste nye. Lantak kaulah. Mata kau, duit kau!




Selalu yang menjadi sasaran aku ialah mereka yang pakai contact lenses. Lagi besar anak mata kau lagi aku suka tengok. Da macam Barbie Doll lah pulak. Part nih, aku suka tengok anak mata yang hitam je.Yang berkaler-kaler cantik jugak tapi aku tak layan sangat. Tambah pulak dengan pakej kau yang sedia comel dan pandai mekap ala-ala Gyaru style lagilah cantik! Tak lepas mata aku tenung kau!





Aku selalu tanya kawan-kawan yang pakai contact lenses tak bahaya ke pakai benda alah tu? Kalau time pakai tu tercucuk mata macam mana? Kalau benda alah tu masuk dalam mata macam mana nak keluarkan? Ade je kes orang kene jangkitan cacing la, kuman la kat mata gara-gara contact lenses. Lagilah cuak aku nak try pakai! Dalam hati memang simpan hasrat yang amat besar nak pakai contact lenses sebab bila study pakai spec amat membataskan penglihatan! Nak bawak kereta pun x de feeling mana. Naik sem ni ingat nak pakai contact lenses lah. Nak gak jadi orang yang bajet tak de masalah mata nih. Segala kerabunan simpan dalam rumah. LOL

p/s : Contact lenses brand mana yang oke? Nak survey nih J


No comments:

Post a Comment